Výzva na predloženie zákazky na opravu komunikácie v obci Hiadeľ
v zmysle § 117 zákona č. 343/2015 Z. z.
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov organizácie: Obec Hiadeľ
IČO: 00 313 432
DIČ: 2021096000
Sídlo organizácie: Hiadeľ č. 68, 976 61 Hiadeľ
Internetová adresa: http://www.hiadel.sk/
Kontaktné miesto: DENEBOLA, s.r.o., Pod Dielcom 357/9, 976 33 Poniky
Kontaktné osoby:
Meno a priezvisko: Mgr. Roman Mikušinec
Telefón: 0908 93 46 80
Fax: -
e-mail: mikusinec@denebola.sk
2. Postup:
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
3. Druh zákazky:
Stavebné práce
4. Predpokladaná hodnota zákazky:
30 000,00 EUR bez DPH
5. Názov zákazky:
Oprava komunikácie v Hiadli
6. Opis zákazky:
Predmetom zákazky je oprava komunikácie v rozsahu výkazu výmer v obci Hiadeľ v zmysle platnej a uzatvorenej zmluvy o prenájme s BBSK a Lesy SR, štátny podnik.
7. Miesto dodania diela:
Obec Hiadeľ, Hiadeľ č. 68, 976 61 Hiadeľ
8. Rozsah predmetu zákazky:
podľa Opisu uvedeného v bode 6 a príloh k tejto výzve.
9. Rozdelenie zákazky obstarávania na časti:
NIE
9.1 Počet, označenie a popis jednotlivých častí (ak je zákazka rozdelená na časti)
-
10. Možnosť predloženia variantných riešení:
Nepovoľuje sa
11. Trvanie zmluvy:
Na predmet zákazky bude uzavretá zmluva. Uchádzač predloží návrh zmluvy.
Trvanie: do 30.11.2016.
12. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu: Obec Hiadeľ a z finančného príspevku poskytnutého poskytovateľom: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik. Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným prevodom v zmysle platných prepisov. Splatnosť faktúr bude min. 14 dní.
13. Označenie, či realizovanie služby je podmienené osobitným povolením (napr. licenciou, autorizáciou a pod.):
NIE
14. Osobitné povolenie, licencia, autorizácia a pod.:
-
15. Označenie, či sa vyžaduje uviesť mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za plnenie zmluvy:
-
16. Obhliadka miesta realizácie miesta poskytnutia služby:
Nutná, záujemca sa na obhliadku môže nahlásiť u kontaktnej osoby, ako v bode 1
17. Lehota na predkladanie ponúk a označenie ponúk:
do 14.10.2016 do 08:00 hod.
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ponuky je potrebné predložiť na adresu kontaktného miesta v uzatvorenej obálke označenej heslom „Cesta", alebo vo forme e-mailovej správy s uvedením hesla v predmete e-mailovej správy.
18. Otváranie a hodnotenie ponúk:
do 14.10.2016 do 10:00 hod.
Otváranie ponúk sa uskutoční v zasadacej miestnosti: Obecný Úrad Hiadeľ, Hiadeľ 68, 976 61 Hiadeľ ".
19. Podmienky účasti a dokumenty požadované verejným obstarávateľom:
Nevyžadujú sa.
20. Lehota viazanosti ponúk:
do 31. októbra 2016
21. Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
Kontaktné miesto uvedené v bode 1 tejto výzvy
22. Kritériá na hodnotenie ponúk a ich uplatnenie:
Kritérium: najnižšia cena spolu s DPH. Uchádzač vyplní priloženú prílohu s názvom „Kritériá".
23. Ekonomicky najvýhodnejšia ponuky – kritériá a ich relatívna váha:
-
24. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa. Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa požiadaviek verejného obstarávateľa stanovených v tejto výzve a jej prílohách. Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Pracovný čas verejného obstarávateľa je: v PO, ST, ŠT od 07:30 hod. do 15:30 hod, UT od 07:30 do 17:30 hod, PI od 07:30 do 13:00 hod. Verejný obstarávateľ nie je platca DPH.
V B. Bystrici, 3. októbra 2016
Meno a podpis zodpovednej osoby
Mgr. Roman Mikušinec
osoba poverená VO